"Morjens! Oon Miika Nisola, 21-vuotias vesimies.

Suosio on tavoitteeni ja elämänhaaveenani on päästä politiikka uran huipulle.

Pidän lihaksikkaista, hyvistä kokeista, jotka eivät missään tapauksessa käytä löyhkäävää hajuvettä."

"Ja tässä on mun tän hetkinen kämppä."

Sisältä. Kaikki tarpeellinen löytyy, vaikka Miika olisikin halunnu rummut.

Ihan ekana mä tapasin tämmöisen kaunokaisen.

Vaan pikkuisen liian nuori mulle, mutta pitää säästää tuleville sukupolville.

Tyttö heitti mulle lehen, niinkuin hänen työnkuvaansa kuuluu.

Ryhdyin heti etsimään töitä politiikka-alalta ja yksi paikka löytyi, vaikka vaan harjottelijana, mutt jostain se on alotettava.

Tämmöinen naisporukka saapu toivottamaan mut tervettulleeksi Outolaaksoon. T

aaimmainen on kyllä ihan nätti. Tai siis tosi nätti.

Nättimys omasi nimen Katri Kaari.

Pitihän pientä flirttiäkin heittää kehiin.

Ainaki Katri tykkäs ;D

Pian pääsin tutustumaan hieman lähemmin, tai todella paljon lähemmin.

Katrin piti lähteä, joten piti ruveta kokkaamaan jotain ruokaa.

Ikävä kyllä mun vaivalla maustama spagetti palo pohjaan. Nam nam!

Seuraavana aamuna alko mun työt.

Toivottavasti auto vaihtuu hieman puhtaampaan pian -____-

Ylennyshän sieltä putosi.

Rahaa tuli noin 2300§ lisää.

Huomaatteko uuden tiiliseinäni?

Tosiaan, taloa uudistettiin ylennyksen myötä.

Sisälle saatiin matto ja uudet tapetit, sekä lattia.

Lisäksi ehkä paras uusi juttu oli, postissa tullut kirje Katrilta.

Hän halusi tavata uudelleen.

Illalla kuului pimputusta ja Katrihan se siellä!

Katri meni heti asiaan ja periaatteessa kutsui ittensä asumaan meille.

Eihän mulla mitään sitä vastaan ollut ja nii Katri muutti meille!

Talokin muuttui hieman.

Okei aika paljon. Katri nimittäin toi mukanaan 19000§:a, nice :DD

Lintuperspektiivista.

Okeiiii, myönnetään, sisko rakens tän talon :):)

Kivahan se on, kiitos vaan <3

Siinä oli teille eka osa! No?? Kommentteja kiitti!

-Hertsi


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tästä alkaa uuden LC:ni ensimmäinen osa!

Toivottavasti tykkäätte tästä yhtä paljon, kun siskon kirjotuksista.

Kirjotusvirheitä saattaa olla, ottakaa huomioon että oon vasta kymmene.

Ladattuja ei ole, noudatan LC-sääntöjä ja en laske pisteitä. Nyt kaikki lukee -->